cholkladdonut!

Hej, dagen började klockan tio med matte. Med våran mentor. Sen idrott, lunch, och sedan innebandy akademin. Jag börjar gilla min klass mer och mer nu! Hoppas jag kan alla namn:) Innebandyn var rolig, känns som en rolig grupp människor. Men träningen började med beeptestet inte så kul. Kom till 8:an inte supernöjd med det. Han sa efter att man skulle klara till level 13:O as mycket ju! men ska försöka klara det. efter träningen gick jag till handen och köpte en cheeseburgare och en donut. oj inte så bra :/ men jag var hungrig och sugen på något. sen hemåt och nu sängen! Emma S kunde hämta mig imorgon till träningen i skolan, jätteshysst(oj stavningen, vet inte om den stämmer)

Läste på msn! Bästa shoppingställerna:) top 5

1. Paris

2. New york

3. Milano

4. Bangkok

5. London


det skulle sitta rätt så fint att få åka hit typ nu! :) New York


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0