Första dagen avklarad!

Hej, nu är första gymnasiedagen avklarad! Kändes bra! Känner den inte så jättebra än men den känns bra! Först var det upprop, sen gick vi upp till mediaavdelningen och sen lunch, lite information också :) Sen åkte jag hem och såg på 3 glee avsnitt. Det är ju bara för härligt program :) Hoppade fysträningen idag, för hostade hela natten och nu har jag fått rethosta! :/ Imorgon börjar vi 10:00 :) Och vet ni vi ska få en mac, en apple mac :D wiie känner mig superglad för det! och vi fick också terminskort, och eftersom jag kommer spela innebandyakademin sent så fick jag plus kort, fast juste jag hade ju redan köpt det! lite irreternade att de inte säger det innan :( men men jag tror man kan lämna in till slcenter och få pengar :) Imorgon väntar en ny dag, spännande!



sommarbilder från gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0