lite om mig själv!

Hej, det känns kul att få ha en blogg på blogg.se nu :) Nu får ni veta lite om mig. Jag heter Felicia och är 16 år, jag har precis gått ut grundskolan. Och nu väntar 3 år i gymnasiet. Har valt inriktningen media+innebandy för att jag tycker det är kul, älskar att både ta kort och spela innebandy, så det känns som en bra kombination. Jag fick en systemkamera av min morfar som har ett ganska stort fotointresse han också, kameran har jag haft i drygt 1 år. Modellen är Nikon d80. Jag har spelat innebandy i 5 år, började sommarlovet till 5:an Har spelat i två lag, nu är jag tillbaka till föreningen jag startade i. Mina föräldrar är skilda så då bor jag två veckor åt gången. Jag har en riktig lillebror(Alexander), som bara är från mammas sida. Sen har pappas fru två barn sedan innan, men det är som mina systrar. Antonia 16(fyller 17) Nicole(fyller 15). Ja det var väl en sammanfattning om mig lite grann. I den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt tror jag, vad jag gör o.sv.

Sommaren 2010 har varit en av de bästa! Jag har varit i Prag med laget kom 2:a som var ett väldigt stort ögonblick. och hade kul med laget:)

Åkt på Språkresa till Torquay med världens bästa Hanna! Hade verkligen riktigt kul.

Varit med vänner, familjen. Gud vad jag älskar sommaren!


måste lägga upp den här bilden! På mig Kalle och Hanna. Var riktigt kul att lära känna dig Kalle, du är en rolig prick! Där bak ser man Sebastian också, han var också en skön prick! (haha prick) Och Hanna du vet att du är den bästa pricken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0