mÅndaGsbaRn

Ja, en vecka i gymnasiet nu. Blir faktiskt bättre och bättre. Idag var det filmlektion det var kul. Vi intervjuade varandra. Sen fick vi se på allas videor då fick man sig ett skratt. Imorgon åker jag+familjen till Halmstad för släktträff. klockan 6:00 rullar bilen. Kommer vara döda när man sitter i bilen. Nu har jag en ny header, och bakgrund.Jag blev nöjd! Våran fotolärare sade att det som är typiskt svensk är att vi inte vågar säga att vi är bra på något när vi är det. Han sade såhär Jag är skitbra på att ta kort. Nu har jag fått veta att det är typiskt svenskt. Nyss kom Farmor&Farfar över och hade en väldigt rolig stund. Jag och Nicole lärde farmor en dans physical, haha vad roligt det var! Det kanske kommer på video här på bloggen också :) Det blir nog inget bloggande i helgen, för jag är ju borta. KrAm



Kommentarer
Postat av: Martina

Fin bloggen blev! Och snygg header, lite mystisk sådär ;) <3

2010-08-28 @ 16:09:36
URL: http://moeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0