DM imorgon :)

Hej, imorgon så ska jag spela dm med skolan klockan 10:00 vilket kommer bli jättekul :) men om jag har hört rätt så kommer rätt så många att sitta i publiken som kanske inte är lika roligt, fasst känner nog inga :P Skönt med fredag imorgon :D efterlängtade helgen kommer, imorgon kommer ni få veta vad jag kommer göra mina trogna läsare ;) ledtråd: julgröt! nej men tycker det är så komiskt att skriva sådär när jag minst typ har 4 läsare, och högst 15(som endast hände en gång,hahha).
Här får ni lite bilder från skolan!
Det var meningen att de som står lite outside på varje kort skulle se ut som om de inte visste att vi tog kort, och att vi inte heller visste det. Hahhaha, men ni får väl bestämma om det blev lyckat eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0