You make me happy!

igår träffade jag Hanna och Martina vi tog en fika vid centralen, och gissa vem som satt på samma cafe? Cimon från paradise hotel. Eftersom jag har geekat paradise ett tag nu. Iallafall 2:an det är jätteroligt och bra! Sen följde vi Hanna som skulle till sin mormor i Dalarna, tills på fredag hoppas du får det mysigt. Jag och martina satte oss på donken och bara snackade och åt. Efter det åkte vi och tog lite kort vid slottet. Men det är inte så höstigt längre.
Nu ska jag träffa min underbara vän Steffi i centrum. Vi tänkte åka till något annat centrum men jag ska spela match sen så det var det enda vi kommer att hinna till.
Några bilder från igår ♥
biler tagna från http://moeve.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0