Godnatt, sov gott, dröm sött!

Så brukade alltid vi i familjen säga förut, haha sa det till Josse nyss också, eller bara dröm sött :) Imorgon börjar jag åtta med teori, men det är inte obligatoriskt känns som om ingen kommer gå, men det är en genomgång till provet nästa vecka och då känner jag att jag vill satsa på ett så högt betyg som möjligt! TAGGAD TILLS IMORGON! okej lite överdrivet kanske men hallå man måste ju peppa sig själv. Skulle gärna viljat ha den där extra sovmorgonen, men skolan går före imorgon.

Kommentarer
Postat av: martina

Du kommenterade på min blogg va? :O men blev inget, man ser bara ditt namn :/

2010-10-11 @ 23:21:27
URL: http://moeve.blogg.se/
Postat av: felicia

först såg jag inte din bild, men sen såg jag den :P så jag ville skriva det men jag såg den sen så då slapp jag göra det <3

2010-10-12 @ 08:01:38
Postat av: felicia

först såg jag inte din bild, men sen såg jag den :P så jag ville skriva det men jag såg den sen så då slapp jag göra det <3

2010-10-12 @ 08:01:57
Postat av: martina

aha okej ;)<3

2010-10-12 @ 09:03:57
URL: http://moeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0