Ibland vill man tillbaka i tiden, men ändå vill man komma så många kapitel bort som möjligt

Det är faktiskt så för mig, Jag vill spola tillbaka tiden ibland tills man var liten, eller till något roligt som hände, men ändå vill man så gärna veta vad som händer nästa dag,eller om några år.

Idag stannade vi i skolan tills tio i 7 :O har aldrig i hela mitt liv stannat så länge i skolan, men det var roligt vi framkallade bilder tills imorgons redovisning. Om hur vi tolkar ordet främling. 7 st sådanna jag hoppas att jag kan visa de bilderna sen på bloggen, kan göra det imorgon :) Vi var sist kvar typ i hela skolan, tror det var nån mer, men ändå!


här är några som vi framkallade idag, ingen som symboliserar främling(förutom den vi skakar hand med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0