Live For Today

Hej, idag så har inte så mycket hänt, men senare var det träning :) det gick bra! Imorgon börjar jag 9:00 :) Pratade med Hanna nyss i telefonen, Älskar dig bästis!<3 På fredag ska alla fyra vara :D Roligt!
Nu: Duschen
hihi, jag och min söta kompis Josse!
jag har tänkt på det där att leva för idag, det är verkligen bra att göra det. Liksom leva i nuet, det är spännande med nya dagar, man vet inte vad som kommer hända, man vet kanske det här jo men jag ska till skolan, sen träning, men inte vad som händer på dem inte runtomkring. Jag tycker att man ska ta dagen som den kommer. Så tänk på det, lev i nuet, tänk inte för mycket på vad som kommer hända sen om en timme utan tänk nu, så kanske det händer något oväntat :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var med och tävla om en bloggsvar inbjudan på min blogg om du vill! :)

2010-10-05 @ 22:50:53
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: RebeccaPersson

gillar rubriken! :)

ytterst smart sagt, haha.



Allt bramed dig?

Några planer för morgondagen?? :D

2010-10-05 @ 22:58:36
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0