och jag som trodde det var morrhår.

hej, har alltid trott att Oskar Linnros sjunger, "och röker samma morrhår" hahah men nu fick jag veta att det var "och röker samma marlboro" Dagen har varit ganska seg -.- men ganska rolig ändå! Sen träning som gick piss. Det var inte så jättebra träning överlag. Nu ska jag öva på datorkunskapen. Har bytt header för tillfälligt men vet inte om jag ska ha den ;)
Juste idag läste vi tidningar i skolan, då var det en kille som hade skrivit på en hemsida om att han skulle ta självmord. Och flera hade skrivit nej men du vågar inte o.s.v. men det hade han gjort han hade även spelat in en video hur han gjorde(videon hade lagts ut av sig själv, han hade installerat något tror jag), jättehemskt. Jag tycker det är så hemskt med människor som tar sitt liv :'(. De måste ju verkligen må dåligt, det måste vara jobbigt att känna att det inte finns någon annan utväg än att döda sig själv, :/
Imorgon börjar vi Nio. KrAm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0