1:aSeptember2010

Ja som sagt idag är det första september, Höst?! Ja nu är det verkligen slut på sommaren, asså vad fort sommarlovet har gått! Men när jag tänker tillbaks på allt jag har gjort så känns det som hundra år sedan. Idag hade vi bara två lektioner, grafisk komunikation och samhällskunskap. sköönt! slutade halv ett jag gick vidare till haninge centrum...själv. För att sedan vara med Hanna och Martina. Men det kommer troligtsvis inte bli så, imorgon typ. i haninge köpte jag ett par jeans och två nagelack. Sedan åkte jag till stan och köpte ett par kängor :D superduperexited:D nej kanske inte så men det jag blev nöjd. Nu sitter jag på pappas jobb för fick inte tag på hanna :/ men sen ska jag åka till mammas jobb och vi åker till sportsgear och ska köpa lite innebandysaker. För vi har typ rea där. KrAm


längtar tills jag får min mac :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0