Bad update

Förlåt för en dålig uppdatering, Igår så var klassen i sollentuna på en filminspelning, "Hur många lingon finns det i världen" vi var statister. Det var en väldigt rolig dag. Det var mest väntan men roliga timmar med klassen :) Och vi såg en del kändisar alla var helt galna typ. För det var en del snygga kändisar med, hahha det var roligt. Sen åkte jag och Josse till Farsta c, sen åkte vi hem till henne och typ såg idol, det blev mycket skratt! Vi fick två biobiljetter :) Idag ska jag vara barnvakt åt alexander för de ska springa ett lopp och sen på fest. Det bli kanske så att Martina och Hanna kommer förbi hoppashoppas :D


kimberly, jag, Mats/Ica jerry, Josse och Jossan (Jag har köpt en kalender :D)

Mitt horoskop för Fredagen 24/9
Vännerna förgyller din dag. Att umgås och prata lättar upp sinena och skänker många skratt!

Kände att det stämde lite faktiskt, det blev många skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0