I'M LIKE FUCK YOU

Yoyo, Lina här aka. coolaste katten i stan :D
Idag har vi då fått våra MACBOOKS, aaa ni kan ju gissa vad det betyder = GEEKA!!! Aaa men iallefall, klantig som man är så skrev man in fel lösenord så jag kommer inte åt min dator, snyft. Alla sitter vid sina datorer och jag kommer icke ens in på internet, sucks big time... men iallefall, snart har vi engelska med skönaste Siv, smile biatch :D Aja, vad ska man säga liksom jag längtar till Thailand, My är en störd jävel som tror hon är något fast hon egentligen inte är det så jag ba men hallå du är inget hon ba jooo en 0a, mohahaha! Japjap, nu ska jag knata aka. rulla vidare, hare gött lev livet :D † TOODLES!
MY HERO :)

Kommentarer
Postat av: Linda

MAAAAAAAAC (L) :D

2010-09-28 @ 12:44:01
URL: http://lndf.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa ;D

2010-09-29 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0