Jag hade en jobbig dröm....men insåg sen att den inte var så falig!

Hej, Idag fyller min låtsaspappa 40 år! Grattis på dig! :D Och mamma har gett en överraskningspresent. Nu är de och två grannar påväg till Arlanda för de ska på en "weekend" till Paris :) Hoppas de får det bäst!

Nu åter tillbaka till min dröm, vi ska ju få en mac! som inte har kommit än, fast alla andra fick dem i tisdags. Då drömde jag att vi hade lektion och helt plötsligt så skulle vi få våran mac, typ och då började de dela ut dem. Jag var jätteglad, och saken är den att jag vill ha en vit för det är så snyggt tycker jag. Och då delade de ut en silvrig till mig som var jätteskum, den hade en jätteliten skärm som var pytteliten, men själva skrivbordet var normalt. Den var också vikbar. Så man kunde vika den så att den blev liten, Men sen tyckte jag det var ganska bra, då fick man plats med mycket mera saker i väskan.....men juste nu var det ju bara en dröm. Men man kan ju alltid hoppas att den är ihopvikbar. Snart är det match! :D


Saknar Värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0