MÅNDAGSBARN

Hej, slutade klockan halv tolv idag :) Efter det gick jag och Josse till Haninge Centrum och shoppade lite, jag hittade en halsduk och leggins. Sen gick vi till Donken och åt lite glass och Josse åt en paj. Vi åkte hem sen och där träffade vi Julia och Linnea och frågade lite om deras skola osv. Väl på bussen hem så var martina och steffi på bussen :) vilken surprise! Vi hade det gött hemma hos mig, sen traskade vi till donken, (jag tog bara hot wings) ingen glass för mig. Sen åkte alla hem till sig och åt middag och jag såg lite på föräldrar fällan så bra film:) Nu sitter vi här hemma hos Martina och har handlat godis på Time och hyrt en skräckfilm, får se om jag överlever. Ha det bra! KrAm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0