Fredag och första april.

Fredag idag och klockan halv sju ska jag åka iväg för att se Never say never Justin Bieber, med några fina. Ska bli roligt :D han är faktiskt grym. Men det är inget aprilskämt.
1:a April
Som sagt var det första april idag, jag blev väckt av att pappa ringer en timme för tidigt kvart i åtta och säger att Kalevi har ringt till honom och säger att vi ska vara i skolan nu och det är jätteviktigt, haha och jag trodde han!
Men sen blev jag sur för jag kunde inte somna om.. Sen skrev jag på facebook till Josse och frågade om hon hade hört vad som hade hänt på Bigbrother! hah men sen ringde jag och sa att Rodney och Christian var tvungna att lämna huset, och hon trodde mig, haha! Körde samma på Bea hon gick också på den, hennes blick kunde inte hålla mig. Sen lurade jag Hanna att det hade stått två älgar på min trädgård, jättetråkigt! men hon trodde mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0