hehehihih

haha det var jätteroligt för ett tag sen så hade jag på nått konstigt sett lyckats skriva hej till en kille i nian på facebook visse inte om det, var också inne på en annan sida. När jag klickar in på facebook så ser jag att jag har skrivit hej till han men tror då självklart att det är han som har skrivit hej... hah så jag skriver hej igen (stalker varning på den skriver hej två gånger som jag inte visste då) haha så han skriver hej( och jag fattade inte varför han skrev Hej två gånger, hah så var det jag som hade gjort det) och då fattar jag vad som har hänt... försöker slinka mig ur det där och föklarar men låter ju som världens sämsta bortförklaring. Haha ja sånt som kan hända.

Nu ska jag duscha!

Hahaha idag sa Josse att det var hon som hade varit inne på min och skrivit hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0