Staden

träffade Steffi och Martina idag, dom var också lediga så vi åkte in till stan och gick runt i stan och åt goda mackor på waynes coffee..mums! Det var grymt skönt att vara lediga idag och det kändes som sommar idag när jag gick mot bussen svettades ihjäl av att ha på mig min skinjacka. Jag köpte en topp från zara faktiskt har inte köpt det på år. Börjar tio imorgon, slutar 14:00 och sen är det loooooov :D yeeeeeay! det var jättemysigt att träffa er ♥♥


bild från idag, från martinas cooola htc mobil med android funktion(helt sjukt vad cool, men hon auktionerar faktiskt ut autografer senare så det är coollungt, nu kan ni andas ut).

Kommentarer
Postat av: Martina

yesyesss ni får stå i kö om ni vill ha ;D

2011-04-15 @ 18:57:02
URL: http://moeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0