Åh vidare i dj dm, wiiihooo!

jag kom hem för kanske en halvtimme, vi vann matchen med 2-1 och är vidare det känns awesome dudes! vi får gäster idag, så vi ska äta god mat, vi köpte beasås, åh såå gott :D allt är gott med beasås typ, älskar't! Sen ska jag förmodligen packa till mamma och åka dit. Åh jag känner att jag inte riktigt är inne i rutinerna än. Jag skulle kunna ha sommarlov typ hela mitt liv, just nu iallafall, haha! men imorgon börjar vi 13:40 hur sköönt? jeteskönt!


när jag och hanna lagade "pannkaka" här i veckan. haha hoppas jag inte får mardrömmar av pannkaksgubben typ.

Kommentarer
Postat av: kip

hahhahah åh vilken fin pankis! <3

2011-08-29 @ 03:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0