Gamedaaay!

ja idag var det skola, sen hem och spela match mot elitserie laget täby(haha lät som jag skröt, typ) men slutresultatet blev 6-3 till dom, men ändå tyckte jag vi gjorde en jättebra match som var jätterolig att spela, ett bra motstånd,väldigt bra. 

Åh jag är så besviken, vi skulle fira kimberly i helgen, och så ska jag åka till karlstad just den helgen :((. och jag är så klantig som inte tänker på att det var samma helg. och ännu en grej nu på torsdag är det linnros på grönan som jag vill se. Men vet inte än om jag kommer kunna gå.. för det är sista träningen innan karlstad, och då är det extra viktigt att gå. åh :( nu ska jag sova tror jag puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0