God jul, wiiho

Hej, ar nu i Kao lak och har varit inne pa datan tva dar i rad nu,Jattekul igar fick jag prata med massa av mina fina! Har faktiskt inte vrit det finaste vadret har :( regnat nyss och molnigt nu. Hoppas pa battre imorgon, ska kopa snask snart, Och idag ar det julafton och ska keka gott och fa lask till maten, haha kanner mig som tre ar, men far inte alltid lask till la food. Alexander ar sjuuk typ, sa det ar ju trakigt, men ganska frisk anda. Har varit i Phuket och nu i Kao Lak, och sen ska vi till patong sen koh lanta och lite resor till Phi Phi och sadar. Hoppas alla mina lasare(haha vrfor ar det sa kul att saga det, ha en riktigt god juuul! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åååh du måste orka dig upp för alla 700 trappsteg på Phi Phi! Såå fint där uppe

2011-12-24 @ 11:50:38
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: kip

ÅH bra att du har det bra finaste! Saknar dig!

2011-12-25 @ 17:56:11
Postat av: bea

"Alexander ar sjuuk typ, sa det ar ju trakigt, men ganska frisk anda."

hahhahahaha, makes perfect sense!

2011-12-26 @ 14:53:35
URL: http://theleftovers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0