har inte skrivit på några dagar jao.

Vad har hänt i helgen?? lilla julafton, matcher och grejer. Och jag var på en uttagning med innebandy och då lyckas jag göra ett mål och då var det inte sådär mycket publik men då skriker mina pappor låter ju jeteroligt but you got it, iallafall när jag gör mål hör jag JAAAAAAA ekar över hela hallen typ. och ja ba oh this is not happening. panik, och känner ju knappt nån där och alla börjar fnissa typ, och jag lyckas som om jag inte känner dom. Ja idag då, var i skolan jättekort, och lekte nån lek och gick ju jättebra för oss... we leave it like that. haha. Sen blev det stan, suktades ihjäl av donkenmat, men tog subway istället. Och sen träffade jag martina och steffi och då var också Daniel och Elli med och fikade trevligt trevligt :) och sen rullade jag steffi och martina hem till moi och gjorde en lista på vad som måste göras år 2012, och snackade ba. Och snart ska jag iväg på träning, och åker till thailand om tvåå dagaaaar, wii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0