I'm goin to thailand.

Hey, kollade på nån B film idag i skolan, sen åkte vi hem jättetidigt, Efter skolan, köpte jag köttbullar hem till middag, för vi skulle icke hinna göra det innan matchen, så där träffade jag mormor, blev veldigt chokad(stavning?). Sen köpte jag godis, haha tjockis assow. sen åkte jag hem, städade och sen kom hanna på besök som ett sista hejdå ♥, bakade till innebandyn(tack för hjälpen, dom blev klart godkända, ville till och med ha recept på muffinsarna hihi) Sen var det match och förlorade igeeen :(( vet inte vad som händer, men var ändå bättre spel idag och lyckade göra mål. Sen när jag kom hem har jag packat, fixat över låtar till ipoooden och ba chillat, måste sova på planet imorgon, så är uppe lite längre. Åker till Thailand imorgon, känns verkligen inte som det men kommer bli jättesköönt, men kommer sakna mina fina BROS ♥


love ♥


imorgon.wiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0