luciamovienight woho.

Inatt var det Lucia movie night, och det var jetébraaa! Fick se tre förhandvisningar, New years Eve, mästerkatten i stövlar, och 1dag i Phuket. Tyckte filmernaa var brraa, dom bästa var första och sista. Vi åkte alla dit i zipperallerna, tyckte vi var rätt balla om man säger så. Vi blev kallade onepiece maffian också hörde jag av bea, och vi förlåter väl honom OM han skickar ett brev och säger att vi får 1 till gratis zipperall och byter ut ordet onepiece till zipperall, ja nu överdriver ju jag en smula och har en gnutta ironi i min röst(cool mening eller hur?) Sen när det var klart så åkte vi bussen hem, jag åkte hem och sov, de andra var duktiga som tog sig till skolan,jag var såååå trött+att jag skulle spela DM match idag(back to that later.) När jag åkte bussen hem, asså det kändes som jag var i en annan dimention(kan man säga det, menar iallafall värld) och kände mig osynlig och grejer. Sov till två och chillade ba. Sen jaaa var det Dm-semifinal, men tyvärr så förlorade vi med 4-1 :( 3 mål släppte vi in jättefort, så det gjorde nog lite att det kändes lite tuffare, men annars gjorde vi en bra match, höll på att pjuka(english word) på plan, hulkade. kanske var för trött eller något. Ja nu känns det här ju som ett 10sidors brev. och vill ba säga en till sak THAILAND OM 8 DAGAR ♥ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0