sho wassuppp?

Idag var det en kort dag, 12 jao. Och när jag kom hem var det pluggtime, har gjort klart multimedian videon om mitt digitala liv, och är helt lökig nu för har bara suttit vid datan typ, får smått panik för det. Imorgon börjar jag 8 wiiho.


här är min video dårå. inte den låten jag ska ha men ville ha den egenligen. haha alla skriver ner i eran carebook. vill bara tillägga, fel med ljudeeeeet.
rollinginthedeepfilmen by tusensaxar


har tagit av mig peace&love bandet, men det är sparat. Fick en smäll av kimberly idag för att jag hade klippt bort det.

Kommentarer
Postat av: bea

du ska få en kram av mig imorgon för att du klippte bort det!

2011-12-05 @ 21:10:09
URL: http://theleftovers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0