Hmm, vad ska man tycka om den här videon.


MÖTET MELLAN PochR
Uploaded by tusensaxar. - Classic TV and last night's shows, online.
Jättelänge sen vi gjorde den här. Vet ej vad man ska tycka om den. jag får själv lite smått panik över mig själv, höra sitt eget garv och sin egen röst är ingen höjdare..

Lördag:
Igår så vaknade jag hos Jossan och åt en väldigt god frukost som var superduper god, väldigt fult ord superduper, but I like it. sen runt halv tre åkte Jag, Josse och Kip hem, de andra hade åkt för kanske en halvtimme sen. Sen väl hemma blev jag välfigt väldigt trött... och vi åt Tacos till middag asgott. Sen runt åtta..

bild från i fredags ♥

Träffade jag Steffi vid gullmars och vi fikade på café 60 och satt där i tre timmar och pratade om massa saker, jättemysigt att träffa dig :) tänk att vi har känt varandra sen vi var 3 år, jag är glad att vi fortfarande har kontakten fasst vi inte träffas lika ofta så är det alltid kul varenda gång vi ses. Puss på dig ♥


inte från igår men it's her.

Söndag.
Det är tänkt att jag ska ha pluggat på engelskan hela dagen, men det blev det ju icke så riktigt, Träffade Hanna i två timmar och fikade, väldigt ovanligt men kul var det. Men nu måste jag plugga! Peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0