Dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag går på innebandy.
2. bor på två ställen.
3. Jag har inget "riktigt" syskon då menar jag som är båda från min pappa och min mamma.
4. Jag gråter jättelätt till sorgliga filmer och är livrädd för skräckfilmer.
5. Jag säger ordet panik väldigt ofta. och ibland får jag panik att jag säger panik.
6. Jag gör ofta underbett när jag ska härma nånting(inte lika ofta nu kanske) men det kommer från början från pappas familj, låter jättekonstigt. Men alla där har kört med det i alla år.
7. Jag blir jättelätt röd i ansiktet.
8. Jag har målade naglar jämt, och väntar tills det bara är en liten prick kvar tills jag kan måla nytt.
9. Mitt hår ändrades till lockigt och mer åt det röda hållet när jag började femman, jätteskumt.
10. Jag har fobi för svett.

Kommentarer
Postat av: Kimberly :D

söt du é!

2011-01-24 @ 23:08:15
Postat av: Felicia

Tack Finfina Kippi! <3

2011-01-24 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0