Day 1 - Introduce yourself

Jag heter Felicia 16 år och bor nära Stockholm. Jag går första året på mediaprogrammet vilket är jättebra, klassen är superduper ;D. På fritiden spelar jag Innebandy i Tyresö och det går bra vi har lyckats bra och leder. Har spelat sen jag gick i 5:an och tycker fortfarande att det är roligt. Älskar att vara med mina vänner och familj och bara umgås. Bor i två hus ett med mamma och ett med pappa. Oj vad det här låter som ett CV typ, men jag gillar att ta kort och redigera bilder på datorn och så. Det känns som att det är det jag gör. Innebandy, skola, datorn, umgås med vänner och det gillar jag :)

Kommentarer
Postat av: Kimberly! :D

Vad söt bild!

2011-01-12 @ 09:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0