Day 2 - Your parents

Mina föräldrar.Ja jag har två föräldrar en mamma och en pappa, ganska ovanligt jag vet. Mina föräldrar är skilda och har träffat nya som de bor med. På mammas sida har jag fått en lillebror som är 8 år. Och på pappas sida hade hans fru 2 barn sen tidigare som är född 95 och 93. De var ganska unga när jag kom, Mamma var 18 och Pappa 22. När jag var mindre ville jag att de skulle vara äldre men nu tycker jag att det är ganska skönt. Jag tycker att de är de bästa föräldrarna man kan få :)
Mamma och jag står varandra väldigt nära, . Vi skrattar mycket tillsammans. Även fast vi bråkar ibland.
Jag och Pappa har väldigt roligt tillsammans och jag skrattar väldigt mycket tillsammans antar att vi har samma sorts humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0