Day 4 - Your Day

Jo dagen har varit rolig, vaknade tio i åtta gick vidare till duschen, klädde på mig kläder glömde DEO!!! panik när jag kom till skolan och luktade svett :o hatar det, det måste vara nån fobi jag har, Att Svettas är inget roligt. Men åt två skogaholmslimpor, göttt sen fick jag skjuts till centrum, till skolan. Det var roligt att träffa alla igen :) Hade två lektioner, fick korvstroganoff till lunch(favvo) På rasterna gör vi inget spc egentligen, men vi har det väldigt kul. Efer skolan så gick vi till Centum sen hem. Hemma tittade jag på halv 8 hos mig och nått annat program om hus, väldigt intressanta program... Och var inne på datorn. 19:15 var det dags på träning som var väldig rolig. Väl hemma var det att hoppa in i duschen sen nu måste jag sova. KrAm
Bild från Kimberly ( http://whenigo.blogg.se ) Jag rekomenderar att läsa den! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0