Day 5 - Your bestfriend

Jag tänker berätta lite om mina älskade vänner Martina och Hanna. Vi är som en trio har alltid hängt ihop hela tiden mellan år 6-9. Det har varit en bergochdalbana, men känner mig trygg med er och vi skrattar mycket. Kommer ihåg en gång när vi var hemma hos mig i sexan tror jag och jag hade fått min coola luckmobil(haha) vi tog miljoner bilder och gjorde en liten grupp "MFH"(som ännu är kvar) haha töntiga vi är men jag gillar det. Och var helt insatt i Playahead och fixade med våra profiler. Hanna du är en person som är så snäll och rolig, och bara bäst! Du och jag har upplevt väldigt mycket tillsammans och känner att dig kan man lita på och det vet du att du också kan göra. Martina vi har känt varandra sen tvåan, men vi började vara mera när vi kom i samma klass i sexan,och det är jag väldigt glad över, har väldigt roligt med dig och du är en underbar person som är väldigt snäll. När vi tre är så har jag verkligen alltid roligt, mår så bra av att träffa er, underbett är nog våran grej på nått sett, haha!
Ni är underbara! Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Martie

SV; haha ja :D hahaha never forget!

tack fille! yooooou R the best <3



btw guuuuulligt inlägg, älskar er <3

2011-01-14 @ 09:45:58
URL: http://moeve.blogg.se/
Postat av: hanna

aaaaawiie! Gu vad gulligt, haha kommer aldrig glömma det, ser bilderna framför mig än! XD <3



Love u guuuys!

2011-01-17 @ 20:14:34
Postat av: hanna

aaaaawiie! Gu vad gulligt, haha kommer aldrig glömma det, ser bilderna framför mig än! XD <3



Love u guuuys!

2011-01-17 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0