Gameday!

Snart dags för match ska bli kul, en väldigt viktig match :) Hoppas vi vinner! har bara tagit det lungt idag åt typ kinamat, gott bra uppladdning. Sen direkt efter matchen så ska jag + tre till direkt vidare till skärholmen för att träna hoppas man inte är för trött bara. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag kan ju säga såhär när jag började den här klassen så har det blivit mycket musik, vilket är kul, för de är jättemycket ny musik som är gryym. Så nu är listorna på spotify awesome(iallafall vad jag tycker) KrAm
jag och jossan <3

Kommentarer
Postat av: Kipman!

Jätte söta!

2011-01-17 @ 17:20:23
Postat av: felicia

tack Sötis!

2011-01-19 @ 22:20:53
URL: http://tusensaxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0