Goodnight sweetheart well it's time to go.."DOMDOMDOMDOM"

måste lägga mig tidigare är helt slut varenda gång klockan ringer. Har precis duschat och har bäddat rent, det måste vara en av de best feeling ever, nej men det är väldigt skönt. Har inte bäddat med vilka lakan som helst utan ett lakan som är awesome, pocahontas och bamse :) fick det runt 5 års åldern. Läste tidigare idag i en tidning hänt extra att det var två st barn som var 14 år som precis hade fått barn(13 när hon blev gravid) jag skulle nog aldrig kunna ta hand om ett barn när jag var 14 år inte nu heller, eller det vet jag ju inte. Men de är starka människor som klarar det, så hoppas att det blir går bra för de.
älskade bamse när jag var mindre, har jätte många och då menar jag verkligen jättemånga bamse tidningar, tror jag fortfarande är en liten bamselover!

Kommentarer
Postat av: bea

åh vad söt du är! :D

2011-01-19 @ 21:12:12
URL: http://thejerkoffs.blogg.se/
Postat av: felicia

tack sweetie piiie! :)

2011-01-21 @ 00:20:02
URL: http://tusensaxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0