Grattis i förskott lillebror:)

Idag på dan åt jag kebab till lunch smarrigt! Sen träffade jag Hanna, Martina och Steffi på en fika i stan, jättetrevligt:) hade inte sett Steffi och Martina på jättelänge! Sen runt 6 kom gästerna för om en vecka fyller min lilla lillebror 9 år. Så han firades av släkten då, jättemysigt! haha i slutet så satt jag,Alexander, Belinda hans farmor och farfar och hade den klassiska leken när ballonger är i närheten, "inte hamna på golvet leken" så vi satt i soffan och gjorde massa försök till att inte ballongerna skulle hamna på golvet, haha lättroade, men det var väldigt roligt!


Fina kusinen Belinda :)

Brodern

ludde hund nästan som bob hund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0