Landet today

nu ska jag börja packa till landet, för idag åker jag till landet, mysigt! Jag bokade biljett idag, och den 9onde är det 40-årsfest(fick blackout hur man skriver det i bara bokstäver) förtiårs(neeej!) fortiårs(haha, total blackout) haha, nån får gärna skriva hur man skriver det skulle vara en releif. haha, det kan vara sjukt jobbigt och inte komma ihåg hur man skriver, och när nån säger det så gör jag alltid(oftast) ett "JUUUUSTE" :) men nu ska jag packa, åka till far min och hämta grejer, jag lyckas alltid glömma nått. Puss ♥ Kameran och Datorn hänger med.


Kommentarer
Postat av: Martini

hahah felicia dååå! fyrtio-års fest! :D

2011-07-07 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0