Helt sick man!

Igår åkte vi och såg BB finalen och det var verkligen jätteroligt! Värsta adrellaninkicken(väldigt osäker på stavning). Och Simon Vann, det var ju väldigt bra! :D Och det var helt sjukt roligt att se Christian, blir ju lite småkär nästan, haha! Åh vad det var skoj att se alla. Vill tillbaks typ,hahha, nu kommer det ju kännas tomt utan bb varenda dag,haha men då kommer jag kanske hänga lite mer här på datan.


åh ♥

vad han är fin ♥ (bilder från Elin)

Sen efter finalen åkte jag, Kimberly och Jossan hem till Kimberly och såg Mtvmovieawards :) Sen vaknade vi väldigt tidigt och skulle bada men då hade jag glömt att jag skulle hänga med min lillbror till någon klassgrej med familyn. Jättefint väder fick vi! Sen Åkte vi hem och kom hem runt sex, och då övningskörde jag for the first time! haha det var kul :D gick väl sådär.. Ska sova nu för börjar 9 imorgon. Puss

Sparat i utkast, klockan är egentligen 23:40.

Kommentarer
Postat av: Martini

Det är braaa, kötta övningskörning o sen körkort :D!

2011-06-07 @ 22:05:28
URL: http://martskoog.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åååååh va kul :D fick du motorstopp? xD

2011-06-07 @ 23:29:36
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: felicia

Martina; haha yes, can't wait :D



Jossan: Jaaa det var jettekul! haha nope, eller bilen stängdes av några gånger...

2011-06-09 @ 01:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0