Bubbelgum

Igår var det grilla som gällde på gårdens bad :) med några fina vänner jaaaao! Och idag är det söndag och strålande väder.(pratar tvärtom språket och är 3 år hihihihheehhehihhoho) Idag ska jag på husvisning i eftersom vi ska sälja dårå, känns väl sådär, men också lite skoj att flytta också(tillbaks till icke tvärtom språket + en tjej på 17 vårar) Kimberly gjorde ett inlägg i sin blogg om att hon vill se something borrowed igen,måste bara också säga att jag också vill det! typ nununununununununu! Så bra :D rekomenderar att se den som inte har sett den, och vill bara säga att vi var på förhandsvisningen igen, haha lite status sådär, nee skoja!(fasst det har jag nämt i tidigare inlägg) Fasst har aldrig varit på sån förut så det var roligt att göra det :D


nemen oj den här har jag aldrig lagt ut, random bild) Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0