Midsommarafton igår alltså!

Heeey igår var det somsagt midsommar först åkte jag ned till slottet och hängde med familjen, haha hängde! det var jettemusigt! sen åkte vi vidare till mormor och käka god mat och hade det mysigt! Sedan träffade jag mina fina vänner, hanna,kimberly och josse i la centrum. och vi åkte jättemycket buss+pendel och kissa på 2 statiol rekord, haha! åt på donken vid vattnet, riktgit mysigt och roligt! :D






tog bara bilder från dagen så där var några! :)


och den här fina bilden är från josse! fina ♥

Ska fortsätta packa till P&L har tagit fram det jag vill ha med :) Hanna sov kvar hos mig igår och sen vaknade vi åt frukost i godan ro. Sen åkte vi hemifrån runt halv fem, jag hem till madre och hämtade grejer sen iväg till jossan för att hämta tält och stormkök :) sen åkte vi hem lämnade grejsen och sedan åkte vi och åt på resturang och sedan hade glömt lite hos mamma hämta det. Kom hem runt nio kanske, blev osäker halv nio kanske. Har suttit vid datan, fixat lite med packningen och tagit det lungan. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0