midsommarmidsommarschhhaaalllaaalalala.

oj, det  var tre dagar sen jag skrev :o Nu kan man säga att jag har SOMMARLOOOV, YAAAAY! för igår slutade jag på jobbet, åkte hem runt fem och hade haft någon skum huvudvärk(verk) vet inte än vad man ska skriva, som var jättejobbig, huvudvärk(verk) är inte skoj. Lite smått som har hänt då, på onsdagen träffade jag hanna och jossan för vi skulle prova att sätta upp tältet och veta hur man gör med stormköket, sen sköt vi med pistol(för känsliga läsare rekomenderar jag att sluta läsa) haha juuuust kiiddding. Oj det var otroligt roligt, jag måste nog få pris för årets roligaste skämt. Sitter just nu i min säng och frågar mig sälv, vill jag, eller vill jag inte följa med till slottsparken eller ska jag åka dit sen? Det är frågan. lite romeo och julia inspirerad kommentar där, för er som inte har sett den på dramaten är det dags att åka nu på självaste midsommar, go lite crazy och köp biljetter dit nu, eller på riktigt när jag var där var den lite för lång och "nästanpåvägattsomna" fasst den var också bra! men lite för lång för min smak.

Men tillbaks till idag då, jag ska fira midsommar idag(alla höjer på ögonbrynen, och är i chocktillstånd) jag vet det är inte så många som firar midsommar,(ironi) Det är verkligen många som gör det. Men jag ska förmodligen till slottsparken en stund, sen ska vi käka hos mormor&morfar sen ska jag förmodligen träffa mina fina vänner :)

Och om bara tre dagar är det PEACE AND LOVE som gäller, woooohhoo :D men en liten dålig nyhet är ju att jossan kommer upp på onsdag istället för på måndag :( men det är bra att di kommer upp ändå :D nu ska jag avrunda min bibel som jag har skrivit ned. Pusss ♥


Det här blir min outfit till midsommar! Ville ha ett slags tema, lite slappt och det fick bli färgen grå.
Nej, det blir nog en klänning, haha fasst det här vore riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Kimberly! :D

hahahahahahahhaha alltså ÅH, ÄLSKAR DIG FELICIA!

2011-06-24 @ 13:00:23
Postat av: felicia

hahahah LOve you to fina!

2011-06-26 @ 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0