Strawberries wiiihooo

Började tio idag och åkte hem typ tjugo över tre tror jag :) På vägen hem när vi skulle gå in i bussen var det som att gå in i en bastu, sen när jag gick hem så ringde pappa mig, dom skulle iväg och vaccinera sig mot fästingar, och frågade om jag ville med och det gjorde jag för det är bra, får verkligen jättelätt färstingar! Så vi åkte och gjorde det och det var 50 kölappar före oss och det tog typ en timma :o sen blev det träning direkt efter. Nu sitter jag här och typ ska titta på gamla bigbrother avsnitt! haha, nej jag saknar inte det, nej verkligen inte...


mums, det måste se minst lika gott ut på bilden som det är i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0