Dagen i bokstäver...

Började dagen med att jag hade lite halsont och det känns ju toppen, sa jag TOPPEN. men sen åkte jag till gullmars för att åka till danderyd och spela skol dm final typ vi vann :) sen kom jag hem och var väldigt trött och känner lite att jag börjar bli sjuk känns ju sådär verkligen eftersom det är en jätteviktig match på lördag :( Hoppas hoppas på att bli frisk på lördag! Imorgon är det som Fredag för vi är lediga på fredag :D Suppper.


jätteläskig bild, men väldigt rolig.

Kommentarer
Postat av: Kimberly!

sv: hahahah as lame att skriva "sv" men aja. HAHAH söt du är som håller koll, har inget att skriva. Uppdaterar så fort jag har nått ;) . BRA att du uppdaterat :*

2011-03-23 @ 21:29:59
URL: http://whenigo.blogg.se/
Postat av: felicia

hahhaha, nu blev det lite sent av mig att svara på det där men! hahha jag diggar sv: svaren! om du ser det här så vet du att jag diggar dom iallafall, ;D härmade Jossans smarta grej att skriva sv: Puss :*

2011-03-28 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0