Dags för BB!

haha nu har jag sett på bigbrother! och ska sova snart, det blir ingen skola för mig imorgon för jag ska spela innebandy med skollaget så ja det blir väl skoj. Och på fredag är vi lediga hur sköööönt? Idag åkte jag hem till Josse och åt väldigt goda mackor och satt och pratade,sen var det dags för träning och det var väldigt kul idag för på lördag är det kval också nervös men det kommer att bli grymt roligt! Godnatt alla 100 läsare, oj gjorde en nolla för mycket... och Hej sängen. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

du gjorde inga nollo alls xD hahaha :*

2011-03-23 @ 15:45:27
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: FELICIIA

hahhah ooopps xD det var ju lite fel att missa det.. får ändra det!

2011-03-23 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0