Nu är jag igååång igeeen!

jag tog en bloggpaus ett tag, hade ingen lust att blogga, och sen har jag tänkt att börja blogga några gånger men då har såklart inte datorn funkat, men nu funkar den :D yaaaay! har varit i London med mamma var jätteroligt, väldigt mysigt att bara vara med mamma några dagar, fredagen innan fyllde jennifer år sen var det Johnossi vilket var helt aweeesoooome! stod längst fram med mina fina vänner, Jossan, Kimberly och Josse! :D

Och Christian åkte ut från BB :'( jättebesviken, men nu håller jag på att Simon eller Peter ska vinna.
Imorgon är det onsdag och minilov :) Ska också åka iväg och titta på när Amanda min kusin tar studenten, sen på Söndag ska vi se på Bigbrother finalen liive :D

tog bara en bild, det fick bli på lilla ludde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0