Kanske dags att blogga nurå.

Har ju inte bloggat på 5 dagar nu, så nu är det dags. Sitter hemma hos Martina nu med Hanna och Martina. Steffi åkte på morgonen. Vad som har hänt på lovet dårå.

Har varit på Bio sett In time med Josse och Hanna. Varit barnvakt och fått stuffs från New York, för Benzzzii var där med jobbet. Han är så snäll! Måste visa på bloggen känner jag:) Tagit kort vid slottet. Städat mitt rum(det var ju det viktigaste) Träffade Josse,Kimberly och Lollo hemma hos Kimberly och gick promenad och hade det myysigt. Lökade sönder när vi skulle sova. haha. Och igår träffade jag Noni(som jag inte har träffat på hundra år) med Martina och Hanna, åt god mat och hade det trevligt. Sen Sov Jag hanna och Steffi hos Martina och såg skräckfilmer. haha rädda. Idag ska jag äta middag hos Farmor och Farfar och sen träna. Puusss


schteekar minen typ.



Kommentarer
Postat av: martinique

uppdatera råååååååååååå :D

2011-11-07 @ 20:44:09
Postat av: mårten

kann du oppdater? Mvh mårten olsen

2011-11-07 @ 20:44:45
Postat av: ahmed ali

Ey walla de skulle va feet me najs abo om du updaterah lite hära . :D

2011-11-07 @ 20:45:55
Postat av: muhammed

jag har skaffat tumblrrrrrr nu rååååh!! hihihohoohhihiohoh



2011-11-10 @ 11:08:45
Postat av: Jossan

Älskar dig med fina vän <3

2011-11-15 @ 00:28:10
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: KIMBERLY!

KANSKE DAGS ATT BLOGGA NURÅ!!!

2011-11-15 @ 09:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0