lalllalallalallallallala

onsdag idag och skolan var kort, 2 lektioner. Efter skolan åkte jag till Martina och Steffis skola, sen åkte vi till Steffi efter vi hade väntat på martina ett tag. Sen hem, åt dom berömda bullarna såå goda! sen bara chillade vi, spelade lite nostalgispel haha sonic och redbeard. Sen fick vi skjuts hem av Simon, sköönt med bil jao. Träningen gick bra, och ska kanske få jobb imorgon :D elleeeer jätteosäkert, men mamma kände nån som behövde jobbare. miiihii hoppas på det.  PS. Tack åse för att just du vill bli min brevvän ♥ va finns det troll i trållbäcken? vet inte om jag vågar ta mig dit...

olika gubbar dårå.

:O

:D

:)

;)

:P allas favorit ♥

(A)

Kommentarer
Postat av: bea

HAHAHa älskar varenda bild

2011-12-01 @ 22:32:21
URL: http://theleftovers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0