tintins äventyr..3D ( eng tal )


ja det var ju beviset åt rätt håll och allt.

Idag så har jag hängt hos Malte, åt lite pommes med dipp och tog en bira efter det på grahns krog. Njöt lite av solen som skimrade fram, nej skämt åt sido.

Sen vid fem åkte jag+Hanna och hennes familj till Heron City och åt mat och såg TinTin, var faktistk väldigt bra, bra gjort liksom ba. det var skojsigt, haha. Sen åkte jag hem och ska typ sova nu, kanske se ett How I met your mother avsnitt, ska upp 06:30 imorgon, lml(love my life) för att spela match i Linköping, ska bli roligt, taggad!(nu lät det som jag var ironiskt, men det var jag ej) haha. pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Är Malte din nya kille?

2011-11-20 @ 00:23:23
Postat av: Malte

Nej vi har inte kommit så långt än, vi är på G dock ;)

2011-11-23 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0