det är torsdag nu, men blir snart fredag.nanana.

Haha åh igår var ju en väldigt hmm hur ska man förklara? jo interessant dag igår. Fick uppleva hur det känns att vara konfirmand igen. haha, asso väldigt roligt. Hanna tog med mig på ett "ledarmöte" som vi typ trodde att det var. Men först var det mässa och vi satt och sjöng bibliska texter och doppade ett sånt där kex i vin(om nån vet vad det är) gick ju inte och hålla sig. och så fick vi ju höra en och annan "Åh var roligt att ni vill komma på ledarmöte" Efter mässan går vi ner med andra ungdomar(96:or och 97:or) till ledarmötet. Vi fick känna på oss att vara dagisbarn igen. När vi sitter där i soffan så har helt plötsligt alla ett finger uppe i luften och det vi får höra är "jo såhär gör vi när man ska vara tyst" HAHA vi fick ju panik, dessutom att det höll på i 3 timmar, så vi fick dra till med en sånhär "vi måste tyvärr gå om en timme, måste plugga" haha sen gick vi och det kommer ju vara flera möten cirka 8 gånger, haha men jag tror det var sista gången. Rullade hem till hanna och slagga där, köpte godis, mums. var jättetrött imorse, hade en kvart på mig, det gick. Sen var det en kort dag. åkte hem, sen åkte jag och Josse in till la stada för att hälsa på Kip och Jossan som köar till Twiligt fan-event. Dom hade det väldigt mysigt i deras lilla hörna. mycket folk, och många som frågade var det var för nått. fick prata svengelska.




som Bea sa(kunde inte sagt det bättre själv) men skänker en tanke till er, hoppas allt går bra med köandet. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ ÅH PUSS LOVE YOU!

2011-10-21 @ 11:16:48
Postat av: Kip

Den över var från mig! ... (HAHAHAHA)

2011-10-21 @ 11:18:57
Postat av: Jossan

Ni är så söta <3<3<3 tack :*

2011-10-21 @ 18:29:02
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: FELICIIA

haha åh! Love you both.

2011-10-22 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0