En dag.

Idag är det fredag, eller lördag nu woohho. Efter skolan åkte jag och josse till Hannabanana och chillade där. juste innna tjockade vi oss med att köpa godis och läsk. eller vi åt det hos hanna. Sen åkte vi hem till josseman och var där veldigt kort och sen iväg på stan igen. Mötte kipman på gullmars, och sen åt vi jättegoood mat, jag åt indiskt och naanbröd så gott assoow. Sen var det ju bio en dag. Den var väldogt bra, jag och kimberly satt ju och grät ju som typ när ett litet barn har tapat världens största glass i marken. nej det var ett dåligt förslag men you got it dudes? Sen rullade vi hemmåt. måste sova nu för imorgon ska jag upp vid 07:10 fatta alarmet är ställt så tidigt på en lördag känns sisådär, ska rulla till Örebro för att spela match, det ska bli skoj. Har inte ens packat men gör det väl på morgonen, när man är som piggast. susselisuss och godnaaatttt. ♥


Kommentarer
Postat av: kip

2011-10-15 @ 14:04:12
URL: http://kavs.blogg.se/
Postat av: flajs

<3

2011-10-15 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0