historia dagen var ju...historisk.

Gratis donken och lakrits pastiller och ett härligt väder på köpet! WOO. Sen träffa jag Hanna en stund:) jag,bea,josse,my och hanna åkte till tc kolla carlings(där det fanns en försäljare som hade fått lära sig lite för mycket om hur man säljer.) sen bengans, bea köpte 30secondstomars skiva,:) Sen tog vi en liten fika på waynes gottgott. Sen åkte de andra hem och jag och Hanna stannade lite i la stada och satt och snackade i en soffa på åhlens i affären, vi tyckte det kändes bra! Har läst mycket också, cirka 20 sidor kvar! åh för en gångs skull är jag typ klar med nått i tid.


när jag och jossan bakade vit kladdkaka förut, haha passande bild jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0