Idol inlägg hihi

Vet ni vem jag såg i Centrum idag som satt och filosofera vid sushi stället. drrruuuuuuummmm(trumvirvel) OLEG från idol, såg visade en tuff fasad men egentligen blev jag jätte fangirl. haha. Idag har jag bara varit hemma och chillat i min zipperall och varit i centan som jag sa och gav jossan kimberlys internet för hon åker till hennes far över helgen. har även tränat idag gick bra. juste det får vi inte glömma jag köpte GOOOODDDDDDIIIIIIIS!(så nu vet alla det). haha.


here he is! OLEG.( lite läskig för han är ju lik han äcklet från norge.)

den här har ju gått på repeat hela dan också(haha idolnerd) men hon är väldigt bra!

skypar med Hanna just nu. påminner inte det här lite om chatroulette?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0